Polityka weryfikacji opinii

 

1. Administrator umożliwia pozostawienie opinii o usługach przez niego świadczonych.
2. Publikacji podlegają wyłącznie opinie, które zostały pozostawione przez Klientów,
którzy skorzystali z usług Administratora.
3. Opinie o usługach Administratora mogą być pozostawione przez Klientów
Administratora: DE LUXO SERVICE SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu, ul.
Sokolnicza 7-17/19, 53 – 676 Wrocław, NIP: 8971875248, REGON:
38534574600000, KRS: 0000822354, w portalach społecznościowych na
Facebooku: https://www.facebook.com/drmagdalena.daszkiewicz oraz Instagramie:
https://www.instagram.com/dr_magdalena.daszkiewicz/ ,a także
www.magdalenadaszkiewicz.pl
4. Administrator umożliwia publikację opinii pozytywnych jak i negatywnych.
5. Administrator dokłada wszelkich możliwych starań, aby dostępnymi technicznie
metodami ustalić i zweryfikować czy osoba która wystawiła opinię skorzystała z jej
usług. W szczególności poprzez porównanie danych osobowych (imię i nazwisko)
osób wystawiających opinię z danymi osób zebranymi w bazie Klientów.
6. W razie ustalenia, iż osoba wystawiająca opinię nie jest i nie była Klientem,
Administrator oznacza ten fakt przy wystawionej opinii w komentarzu.
7. W razie, gdy osoba wystawiająca opinię nie podpisuje jej imieniem i nazwiskiem
Administrator zmierza do ustalenia danych tej osoby dostępnym środkami
technicznymi oraz weryfikuje czy osoba ta korzystała z usług jej lub podmiotów z nią
współpracujących.
8. Jeżeli na podstawie procedury określonej w ust. 7., Administrator będzie posiadał
dalsze wątpliwości, co do tego czy osoba pozostawiająca opinię skorzystała z usług
Administratora, zwróci się on do osoby, która pozostawiła opinię o udzielenie
informacji potwierdzającej, że jest Klientem, który rzeczywiście skorzystał z usług
Administratora.
9. W razie niemożliwości dokonania ustalenia albo braku odpowiedzi, o czym mowa
powyżej, Administrator podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia opinii,
w tym kontaktuje się z właścicielem danego portalu lub platformy z prośbą o
usunięcie opinii za pomocą dostępnej w serwisie funkcjonalności.
10. Administrator dodaje – o ile jest to możliwe – także komentarz pod opinią, wskazując,
że wydana opinia nie została wydana przez Klienta, który skorzystał z usług
Administratora.
11. Administrator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie
możliwość do całkowitego lub częściowego modyfikowania lub usuwania
poszczególnych opinii, nawet po ich opublikowaniu, w sytuacji, gdy:
1) jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności: jest
obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna,
zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska,
dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
2) narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności: narusza
prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub
prawo do wizerunku;
3) jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd, lub zawiera nieprawdziwe
twierdzenia dotyczące faktów;
4) zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
5) zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy, robaki komputerowe
lub inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie, lub pliki;
6) zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
7) wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;

8) wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony
trzeciej.

12. Poza sytuacjami opisanymi w regulacjach powyżej, opinie nie są przez
Administratora usuwane, redagowane, zmieniane, edytowane, skracane, ani
modyfikowane.
13. Opinie nie są sponsorowane ani opłacane w żadnej formie.
14. Administrator może samodzielnie publikować opinie, które otrzyma od osób, które
skorzystały z jego usług.
15. Administrator zezwala na wydawanie opinii na portalach w mediach
społecznościowych zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością.
16. Zasady weryfikacji opinii określone powyżej stosuje się odpowiednio do opinii
publikowanych w mediach społecznościowych na profilach innych niż profil
Administratora.
17. Wyłączną odpowiedzialność za opinie ponoszą osoby je pozostawiające.
18. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii pozostawionych, w tym
odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia osób trzecich, spowodowane
zamieszczonymi opiniami.
19. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw
osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć oraz wartości osób trzecich.
20. Administrator dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur, więc niniejszy
dokument jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby zmieniany lub
uzupełniany. Administrator zachęca Klientów do regularnego sprawdzania treści
niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
Najnowsza wersja tego dokumentu jest publikowana na naszej stronie internetowej.